Grattis Micke!!!

Stort Grattis till min kära bror som fyllde år i tisdags :)

Min lilla bror hade dock noll koll på detta. Jag ringde Andreas och fråga om han kunde komma och hämta upp mig. Ett tveksamt svar.. 
"Jaha, ja.. Eller varför då" 
-vi ska ju åka till Micke. 
"Ska vi, varför ska vi dit. Har jag missat nått!?
 -menar du att du missat att han fyller år. Har du jobbat med honom hela dagen utan att säga grattis..? 

 Haha.. Lillebror med noll koll. Men vi kom iväg och den stora brodern blev firad :)





Kommentarer
Postat av: svintoflickan

så mkt fina bilder.
kram

Svar: Tack kära du!! :)
missthure.blogg.se

2013-12-30 @ 11:02:57
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0