Egen liten roadtrip.

På självaste lucia dagen, slutade jag tidigare från jobbet för att åkte iväg på en egen liten roadtrip. 

Jag börja med Jönköping och konungsö där jag träffa Emms.. :) roligt att komma ut på landet och umgås lite. 

Hade mysigt sovsällskap i form av en schäfer och en chihuahua.


På lördag kvällen åkte jag vidare till Habo och besökte min faster och farbror. Vilket va väldigt trevligt. Mys ute i det nybyggda uterummet och god mat. 

Söndag morgon efter frukost begav jag mig mot Tidaholm för att besöka min kära moster och morbror. Va verkligen jätte roligt att träffa dom. Blev även där bjuden på riktigt god mat. :)

Vilken härlig helg jag haft.

Stanna till i Askersund på vägen hem för en snabb visit hos min kusin Elin. 

En bra helg!

Jag kan säga att jag hade en riktigt glad katt när jag kom hem. Han tyckte inte alls det va roligt att matte va borta en hel helg. Mens jag tyckte att det va riktigt skönt och roligt med lite miljöombyte. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0