Tapetsering..

Jag är sjukt imponerad över min kära lilla bror som vart så duktig och slipat och spacklat väggen idag. Så nu ikväll kom jag ut och hjälpte honom så har vi börjat tapetsera. Till och med imponerad över mig själv ;) Pappa och Maria hjälpte oss med dom två första vådorna, Så vi visste hur vi skulle göra. Sen har vi fixat och trixa själva. :)

Tidsoptimister som vi båda är så trodde vi att vi skulle bli klara med sovrummet idag. Hmm.. Tog liiiiite längre tid än va vi trodde. Vi hann bara en vägg. På't igen i morgon bitti. Riktigt roligt att tapetsera. Men jobbigt.

Man kan säga att jag vet vad jag ska göra i helgen :p
Men va gör man inte för sin kära bror. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0