Riva..

Hannele kom till mig i början av veckan och ville att jag skulle följa med och äta på Riva fredag kväll. Det tacka man ju inte nej till..

Men jag är ju lite tankspridd, disträ och har lite för mycke i huvudet. 14:50 igår kommer matin förbi i entrén.
"Trevlig helg, eller vi ses väl ikväll"

Ikväll? Det tror jag inte?
"Skulle inte du med och äta"
Oops, totalt glömt bort. Men tack för påminnelsen.

Jag va ju så sjukt trött. Va nära på att inte åka. Men alla behöver ju mat i magen. ;) Det visade sig att vi gick från 8 till 4 personer. Men gick ju bra det med. Det va riktigt trevligt. En kväll med Hannele, Martin och Christofer.

(Måste säga att sitta nykter på ett ställe som riva kan inte bli annat än roligt. Halva nöjet är att titta på folk :p )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0