Underbara vän!!!

Jag är så galet glad att jag har en sån fin vän. Och nu vet jag inte vad jag gjort för att förtjäna allt hon gör för mig?? Idag svängde hon förbi med en påse godis. :) (Jag Va så galet sugen på S-märken igår. Så fick jag ett meddelande "Hade jag vart ledig hade jag kommit förbi med en påse") Lite långt att åka från vingåker till Katrineholm och tillbaka bara för att jag är sugen på godis... och vad händer? Hon skulle komma förbi med ett par skor hon beställt åt mig nu ikväll. Men hon kom inte bara med skor. Hon hade även med en påse med just S-märken. Hon är ju för rar. Tuuuusen tack <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, nej hon verkar vara bra den där Hannalus ;-)
Du var värd lite smått & gott :)

Kram på dej <3

Svar: Du är en sån fin vän Hannalus! Tusen tack <3
missthure.blogg.se

2013-04-18 @ 23:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0