Seriepremiär

Då va första serie matchen spelad. Vilken kanon match vi gjorde. Vilken bra start. Vi börjar med en fin vinst borta mot ik viljan/Strängnäs med 4-2. Det är ju strålande så duktiga vi är!! Ja tycker om mitt fina fotbollslag!! :)
 
 
Det kostar dock på kroppen att ligga på topp. Spela back idag. Kändes riktigt bra första 20min. Sen börja mitt knä mara lite. Det va bara ut och vila så va jag på G igen. Sen i andra halvlek hade jag lite fint ont i min stortå. Kändes väldigt konstigt. Men va bara att bita ihop och jag spela hela andra halvlek.
 
När jag kom hem tog jag en närmare titt på min onda tå. tånageln som redan va halv höll på att ramla av helt.. Jag hatar fötter.. jätte äckligt.. illa mående, gråtfärdig, smärta, Aaaaaaaaj!!!! Det va bara att försöka dra bort den. Nu tycker jag smått synd om mig själv för detta är inte skönt!!! Sån grym smärta. :(
två matcher. En halv tånagel per match., som sagt, kostar på att "ligga på topp" :p
 

Kommentarer
Postat av: moster

du får sluta med fottbollen var rädd om din kropp.

Svar: Jag ska inte sluta än.. Känner att jag har lite mer kvar att ge. :)
missthure.blogg.se

2013-04-28 @ 20:34:30
Postat av: Sara

Aaaaaajjjjjj!!!
Får ont i hela kroppen bara jag tittar på det där! Kram finaste syster!

Svar: :( inte skönt...
missthure.blogg.se

2013-04-29 @ 14:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0