Hon kan överaska och göra en nyfiken...

För typ en månad sen fick jag ett meddelande att jag skulle försöka va ledig på eftermiddagen den 12e april. Jag förstod väl att det hade med min födelsedag att göra. men så mycke mer fatta jag ju inte.??
 
På min födelsedag får jag ett kort av finaste vännen där det står som så här:
"Stort grattis på din födelsedag finaste du!
På fredag kl 14:30 vill jag att du står redo för en trevlig
eftermiddag/kväll tillsammans med mig.
Tag på lite finare kläder och mascara på ögonen
så blir allt finemang :)
Du behöver inte ha med dig något mer än dig själv
och kanske mobilen förståss, hihi!
Så vännen min, nu har du lite att vara nyfiken på :)
Ha en underbar födelsedag min finaste vän
& "bästis" Kramar i massor Hanna"
 
LITE NYFIKEN? Hallå?
Inte snälls.. jag blev ju jäääääte nyfiken..
Tycker inte om när jag inte har koll på vad som ska hända.
 
Så kom den efterlängtade fredagen. Vad skulle nu hända?
 
Jag får ett sms på morgonen där de står:
"idag ska vi ut på äventyr, hm!
Undra sa flundra om vi ska va i K-Holm eller vingåker
eller kanske någon annanstans ;) kul ska det bli iaf!!!!!"
 
Hmmm??? Spekulationer på hög nivå.
Det blir nog nått med mat. Men varför ska vi äta så tidigt?
Varför ska hon hämta mig 14:30?
fick inte ihop tiden..
 
Hanna kom sen och hämta upp mig,
när jag sätter mig i bilen slog hon på Gps:en
Ser att i hörnet står det (Västervik) Hallå?
fattar ingenting.. åker mot norrköping..
hon säger ingenting.. får sitta där snällt och bara fundera..
VART TAR HON MIG??
 
Passerar Norrköping?? Konstigt..?
Åker in Linköping. Fattar Noll.. varför ska vi dit?
Sen får jag se en skylt "konsert och kongress"
AHA.. vi ska på en konsert.. nice.. :)
 
Hon drog alltså iväg med mig till Linköping
där vi först gick och åt gott
och sen va vi och lyssna på TAKIDA.
Sååååå sjukt bra.
Alltså den mannen som sjunger är så sexig
och hans röst blir han ännu sexigare. ;)
 
Vilken eftermiddag/kväll jag fick.
känner mig så bortskämd. Tusen tack finaste vännen min. <3
En kväll att minnas. Ho kan konsten att överraska. :)
Till och med syster min lyckades hålla de hemligt för mig :p
 
Inte nog med de.
Igår laga hon i ordning en lyxig söndagsstek.
Gudomligt gott. bara smälte i munnen.
och såsen kunde man äta med sked..
snacka om att jag hade god matlåda idag.
MUMS. <3
 
 
Finner inga ord, vilken helg.
STORT TACK!!!! <3
 

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

blir rörd.vilken vänskap.kramar

Svar: Ja, jag har fått en underbart fin vän! Guld värd!!
missthure.blogg.se

2013-04-16 @ 22:09:01
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0