Vilken underbar helg!

Jag har haft en sån galet bra och rolig helg.
Bland dom bättre. :)

Jag och Hanna tog en lite road trip ner till jönköping
Där vi hälsa på Emms och Emil.

Just denna helg blev nått extra.
Vi bodde i ett stort hus på landet.
På en hästgård, galet nice.
Lyx och mys :)

Har verkligen vart en underbart bra helg.
Så avkopplande, skön, roligt, man bara är och riktigt njuter.
Mycke surr och många goa skratt.
Det vill säga, Kramp i magen och ont i skrattgropen.
Med glada tårfyllda ögon.
Så det ska va ;)
hihi...

Jag är sååå nöjd och Glad, Vilka fina vänner jag har! <3
En helg Med finaste flickorna. <3




Fredag blev en pizza mys kväll.



Lördag:
Vem är starkast!?

Hanna och Cherokee



Emms leker "kiosk"



Hanna fixar och donar i köket medans Emil är ute och sköter grillen

Emms och söta Bea Li


<3<3<3<3<3<3<3

Söndag:
Vakna av en blöt Sessan Puss :p


Jag vill tillbaka :)


Kommentarer
Postat av: Hannalu

Jag vill också tillbaks, hade så kul :-)

Tusen tack för en toppen helg!!

Svar: Tack själv, jag vill också tillbaka. Va en underbar helg!
missthure.blogg.se

2012-05-11 @ 09:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0