Dag 2 på landet

En lugn och skön dag. Åt lite frukost tillsammans. Sen for vi iväg till Viktoria och Daniels nyinköpta hus som det håller på att renovera för fullt. Kommer bli galet fint när dom är klara. Vi tog en promenad med hundarna. Så kom vi till hagar med massor av hästar. Riktigt fina. Stora som as.. Jag skulle vilja ha en häst. Men en snäll häst. En sån där som inte gör massor av bus utan bara lufsar och är och man kan göra vad man vill.. En jitzy.. Det va världens finaste, snällaste häst. (den jag och Sara hade när vi va små) efter promenaden åkte vi till typ "bygdeå" nån ting? där vi åt på "frasses" och sen handla lite på Ica. Viktoria med familj skulle åka iväg och fira en släkting som fyller år. Så jag och Hanna har fått vart själva i stugan ett tag. Spela lite plump, ätit lite mat. Busat med hundarna. Bara haft en skön dag. Imorgon ska vi flyga hem. Då kommer Sara och Robert och hämtar oss på Arlanda. Tiden har gått så fort. Nu har 2veckor redan gått. Haft en riktigt bra semester. Snart tillbaka hem till vardagen igen. Men får njuta av kvällen och morgondagen här på landet. :) men måste säga att det samtidigt ska bli skönt att få komma hem. Borta galet bra men hemma är ju ändå bäst. Saknar min lilla kisse och Mina små kids. <3 men känner inte riktigt för att börja jobba igen. Trivs bra att va ledig ;) hej hopp// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0