Borta bra...

Borta bra men hemma bäst.. 2veckor har spenderats med min underbara vän. Nu ligger jag hemma i min egen säng. Känns så tyst och tomt. Ingen Hanna och ingen katt. Lotus är fortfarande kvar hemma hos Micke och Josefin. Jag har haft det så galet bra. Vilket äventyr vi gjort. Fått se så galet fina platser här i Sverige. Fått uppleva Norrland sommartid. Och träffat sååå sjukt trevliga människor. Jag kan inte vara nått annat än riktigt nöjd och glad. Det finns 3saker jag saknar när jag är borta. 1. Min kisse. 2 Min kudde och 3. Min toalett ;) Nu har jag 2lediga dagar kvar. Sen tillbaka till "verkligheten" då det är dax att börja jobba igen. Sov gott // Hanna

Kommentarer
Postat av: moster

tack för att jag och många fler har fått följa er på resan till Norrland. Du skriver så intressant om vad ni har upplevt.

Svar: Åh, det har vart roligt att du vill följa bloggen. Den här resan har verkligen vart grymt rolig. Det har gått så fort. Redan över. Jag skulle kunna göra om de. :) nästa gång får jag väl cykla till er. Inte lika långt ;) stor kram till dig <3
missthure.blogg.se

2012-07-09 @ 20:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0