25/7-2012

Jobba två nätter, gick av onsdag morgon.
Härligt att få se soluppgången och man bara kände att:
"Det här kommer bli en riktigt varm och fin dag" :)
 
 
Jag sluta 07:05.. åkte hem,
 kasta mig i sängen för några timmars sömn.
 
10:15 ringer mobilen..
Sara: "hej sover du?  jag tänkte vi bestämde ju aldrig nån tid
när vi skulle ses och åka till stranden idag.."
 
- Låt mig sova en timme till så åker jag sen..
klockan ringer 11:15.
 
11:20 ringer mobilen igen..
Sara: "Är du på väg"
-Nej, har inte gått upp än.
"men du skulle ju gå upp kvart över"
 
-Jobba natt du så får vi se hur kaxig du är på morgonen..
 
Det skulle jag ju aldrig sagt..
Då fick jag ju en predikan om hur det är att va 3barn mor..
Det va bara att ta sig upp och åka iväg :p
 
Så blev en heldag på stranden i läppe.
Riktigt nice..
 
Saras kompis Sanna och hennes son Theo va också med.
Sen dök Robert upp och då blev de våfflor i hjälmargårdens kaffestuga
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi oj du får mig att låta så sträng ; )
Så underbart att ha världens bästa syster/moster med på stranden : )
Hoppas du får en fin dag idag gumman! Love you! Puss

Svar: hehe.. Oops ;)You know I Love you <3
missthure.blogg.se

2012-07-31 @ 08:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0