Min vistelse i Vemdalen

Delar här med mig av lite bilder från Fjället!
6 härliga dagar med Hanna, Cicci och Jossan!
Jag vill tillbaka! Hoppas på fler resor ihop.. för de här va roligt!
*me like*







Nyårsafton






Gott Nytt ÅR!!!!!!! 2012

Nyårsdagen blev de en promenad med Cicci.



Hanna Vallar skidorna.. :)

En mil på skidor kan har sin charm.. Roligt men jobbigt..






Dessa dagar har verkligen gjort mig gott.
2011 hade inte kunna sluta bättre
och 2012 hade heller inte kunna börja bättre.
Jag är sååå nöjd och glad att jag fått följa med.
Jag har haft galet roligt!!

Tusen tack älskade vännen min.
och även cicci och jossan som vart roligt att få lära känna! :)


Kommentarer
Postat av: Lu

Underbar trip!! Många Goa skratt, jag är så nöjd!!!

2012-01-05 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0