Jätte konstigt..

Ledig fredag.. Kan det bli bättre?
Hmm, går att diskutera..

Vaknar kl 9:00 av att jag känner mig "väldigt snorig" Hatar snor.. Trött och yr tassar jag ut i badrummet och upptäcker snabbt att detta inte är nå snor..

Handfatet får snabbt en rödprickig färg och helt plötsligt bara rinner de blod från näsan.. Usch Äckligt.. Jaha, Åh va gör jag nu då? Det ville lixom inte sluta. Det höll på länge.. Jag va knappt vaken och fatta ingen ting.. Jag som sov så gott och vaknar upp till detta.. Inte okej.. :S

Min fråga är va detta beror på? Det är ju inte precis ansträngande att sova och jag känner mig inte förkyld. Jätte konstigt..???


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Det kan bero på massa olika saker! Nyss varit förkyld? Slemhinnorna i näsan kan vara torra och då kan man börja blöda näsblod... Kram på dig! <3

2012-01-22 @ 11:49:10
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0