Det värmer...

Det är nog det finaste man kan få höra en arbetsdag som denna.
Efter 1,5veckas semester Så kommer man tillbaka till jobbet igen..
Går som vanligt iväg till mina områden 
så möter jag på en av chefena där uppe.
Hon tittar lite glatt på mig och frågar snällt:
- Trivs du här uppe hos oss..?
- Ja, det gör jag faktiskt. :)
- och de va bra, för vi är väldigt glada när vi får ha dig här uppe hos oss.

åh ,va glad jag blev att höra de.
Det värmde verkligen så gott i mitt hjärta.
Här möter jag en person som jag annars typ bara hälsar på,
och så säger hon sådär fint.
Vilken bra dag de helt plötsligt blev.
Då känns de riktigt roligt att jobba.. Den kommer jag leva på ett tag :)

---------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0