Det går bra nu ;)

Hela den här veckan har jag vart på strålande humör.
Men har underbara vänner som verkligen livar upp min vardag!

Känner att de vart lite träligt en längre tid.
Så nu är depp-tiden över.. Man måste ju göra de bästa av situationen.
så på jobbet måste man ju bjuda lite på sig själv för att lätta upp stämningen.
Detta resultera i en skönsång med moppskafftet nere i städsentralen.
Lena PH.. Släng dig i väggen.. Här kommer jag.. Ahhh.. "ont, de gör ont.. lalalaaa"
Det svänger och oj,oj,oj.. jag och skafftet..
jaaa... Jag fick allt några av mina arbetskamrater som såg detta
att le lite extra.. hihi ;) Känns som jag lyckades rätt bra ändå.. hehe ;)
Va på ett riktigt bushumör.. :)

En skön dag på jobbet..
Liljan kännde sig idag lite "vild"
haha, jag har nog haft galet roligt idag om jag tänker efter..
En riktig sköning att arbeta med.. Jag gillar´t..

* Nä men 2 flickor, det är ju som ett harem..
* åh, är de stjärnorna på slottet..

Ja många sköna kommentarer kan man få en arbetsdag.

Efter jobbet va jag och gratta Mallan, där även Anna, Ira och Gunnar va med.
Va trevligt och träffa alla, händer ju inte allt för ofta nu för tiden...

På väg hem fix jag en impuls blixt ide..
Carro.. dt va ju länge sen.. va gör hon idag?
så Jag bjöd in mig själv och gunnar på en kopp kaffe/te hos fröken C.
Även där grymt länge sen vi sågs och tiden bara sprang iväg.
Så mysigt och trevligt.. bara sitta och surra lite..

Har helt enkelt haft en underbar dag tillsammans med alla dessa goingar <3

Imorgon blir de en fika med Ullis vilken ska bli riktigt trevligt.
Grymt länge sen sist..

Är just nu väldigt nöjd med min tillvaro..
Känns som att allt flyter på fint... Det går bra nu ;)

Kommentarer
Postat av: mallan

You go girl;)

2012-01-18 @ 23:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0