Vårkänsla

Vilken underbar dag! Solen skiner och fåglarna kvittrar! Riktig vårkänsla på ingång. Underbart! Och det bästa av allt EN LEDIG DAG!

Hämta min bil idag också. Den är ju som ny nu. Det bara glänser om pärlan. Städat invändigt har dom också gjort. Så Nu i efterhand så tjäna jag på hela kalaset. Så Nu är jag glad igen ;)

jag slapp självrisken vilket är riktigt skönt då jag inte va vållande till "olyckan" och skadorna. Jag tog inte ut nån hyrbil. Vilket jag nu är glad för. Så nu har jag tjäna 1000kr + att jag fick tillbaka den nytvättad och så hade dom städad bil inuti...

JAG ÄLSKAR FREDAGAR.. ;)

En riktigt bra dag. Som sluta med tacos och film myskväll med en go vän. Jag är riktigt nöjd. Nu ska de bli skönt att gå och sova i min ren bäddade säng. Gött!
Jobba imorgon 8-17 :)

Trevlig helg gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0