tankarna snurrar

Har haft en väldig inspirerande dag.
Där jag verkligen har fått snurra igång tankeverksamheten.

Samtalsämnet har vart att man ska förverkliga sina drömmar och mål.
att man måste börja nån stans för att komma nån vart här i livet.

Jag har ju länge vela ha en hund..
En dröm skulle ju va om man också kunde få ett arbete
 som man får ha med sin hund i arbetet.

Spanska Vattenhund (Perro de agua Espaniol)
denna varelse har idag gett mig lite annat att tänka på..
"lättlärd, arbetsvillig och social, rasen är allergivänlig"

En hund som tydligen ska passa rätt bra som "terapihund"
En utbildning som verkar rätt spännande.
(kanske måste ha en hund först) :p

Jag tror jag ska drömma vidare nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0