Sjukhusparken

Vilken underbar dag!
Solev skiner och fåglarna kvittrar..
Igår lekte vi inomhus, idag behövde vi lufta lungorna
och njuta av de fina vädret!
Bus i sjukhusparken. :)
Har haft en rolig helg med dom små liven.
Tycker de känns rätt bra när sara kommer innanför dörren och liam frågar:
"vad gör du här" hehe *ler*
Liam på golvet, Alva i sängen och själv fick jag sova på soffan.
Nån gång måste man göra de med ;)
Känns väldigt bra att vakna av ett "Öööö"
klockan 06:00 då Alva bara stod och titta på mig.
"nanna vaken"
06:30 kom liam tassandes jätte glad!
"Nu är de morgon Hanna"
*underbart* ;)
Önskar att jag va lika morgonpigg. ;)
Liam ville sova hos sin moster snart igen.
Känns som jag lyckats rätt bra med mitt barnvaktande..
På fredag ska jag va barnvakt åt Theo och Tim.
Ser jag fram emot. :)
Stolt morter/faster åt 4härliga små barn!
<3<3<3<3
(jag undrar när mina syskon ska va "barnvakt"
åt min "bebis" = Lotus.) :p

Kommentarer
Postat av: Sara

vilka härliga kort gummsan! Ni ser ut att ha riktigt skoj! Det är klart vi kan ha din lilla bebis här när som helst, det är bara att släppa honom så han får leka med Tyson1 och Tyson2 ; )

Hihi ja man kände sig veeeeeerkligen saknad när Liam frågade vad jag gjorde där, haha men det är ju skönt ändå för då vet man att han haft det roligt när han varit borta : )

Puss och kram!

2012-02-13 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0