En bra ledig dag!

Jobb-helgen är över.
Så när jag slutade i söndags begav jag mig till Örebro.
Där kvällen spenderades med Hanna och Rasmus.
och självklart blev de lite mys med söta Noomi som hitta mina skor.
(tror hon tyckte om dom) ;)



En riktigt mysig kväll. God mat och mycke surr in på småtimmarna.
Grymt bra avslutning på denna helg.

Sov över och Vakna av att Hanna kasta upp Noomi på mig.
Så himla Go unge. <3 Bra start på denna Måndagsmorgon. :)



Rasmus sluta tidigare så då tog han lilltjejen så jag och Hanna
kunde passa på att ta en sväng på Ikea och marieberg. :)

På vägen hem svängde jag förbi hemma hos Sara.
Hämta barnen åt henne på dagis, så slapp hon de..
Dom blev sååå glada när de va jag som kom.
Alva kom springandes "NANNA" fick jordens bamsekram.
så vände hon sig till dagisfröken och sa: "min Nanna"
Liam kom också springandes och kasta sig i min famn.
"kan vi åka hem till dig och mysa nu,
Jag vill åka hem till dig och va hos dig"

Mina små älsklingar <3
(sara som sa att dom va svåra att få med sig hem.. inte då)
STOLT MOSTER :)

Grymt bra ledig dag... jag gillart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0