Alla hjärtans dag är INTE min dag!

Vilken skit dag!
Först brakar stolen. man ska inte väga på stolarna.
det blir lixom inte bra då...



Sen på väg ut till träningen blir jag påbackad av en bil..
Arg, ledsen, chockad..
Alla känslor på samma gång..
När jag blir chockad blir jag jätte arg.
 En lika chockad tant får en fin utskällning
om att hon måste se sig för.

Min första tanke va: "jävla tant se dig för"
Min andra tanke va: "åh nej min bil"
Min tredje tanke: "pappa hjälp mig vad gör jag nu"
Fjärde tanke: "Ira hur gick de"
Femte tanke: "Det här har jag inte råd med" :p

Tanten klappa om mig lite fint och bad om ursäkt..
hmm, skadan gör att ursäkten va svår att gota..
med tanke på att hon kört av vägen, släppt av folk
 och inte uppmärksamma mig alls..
"du va inte där, jag såg dig inte"
Va carro som roppa till "hon la i backen"
och där kasta jag mig på tutan och där sa de pang.
Oj,oj,oj...

Men jag har världens bästa pappa.
Det första han fråga va:
 "hur gick de med dig"
 Inget jag brydde mig om.
Nästa är han så vis och klok,
"det är bara materiella ting,
viktigaste är att de inte blev några personskador"
Det har han ju rätt i...
Bara ira som fick lite glas på sig och i sin väska..

Som sagt.. INTE MIN DAG!
VARFÖR?
Jag som inte skulle träna för jag har ont i ryggen
och mitt stackars lilla knä.
Men bestämmer mig för att åka i alla fall
"jag måste ju komma igång nån gång"
så jag åkte och JA, jag ångrar de!!
JAG SKULLE HA STANNAT HEMMA!
Lätt att va efterklok.. *Suck* Typiskt...
stackars bilen :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0