Några minuter....

Ägnar nu några minuter att skriva ner några rader.. Har egentligen inget att skriva...

Jag känner mig tom. Hela jag har fyllts med ett tomrum. Jag kände ingenting. En skum känsla. Allt känns bara tyst och tomt. Jag mår bra! Men jag känner mig mig ensam. Fördriver min tid i arbete eller framför The OC. Kvalitetstiden som håller mig samman. Jag vill stanna tiden.. Ingenting känns som förut.. Det lider mot jul. Värsta tiden på året.. Under alla år som gått förföljs jag av några meningar. "va gör jag för fel" "varför är jag som jag är" "varför beter jag mig som jag gör" "varför känner jag så här" men just nu rycker man bara på axlarna och känner. Varför tänker jag alltid att jag gör nått? Take it or live it.. It doesn't matter any more.

Jag öppnade idag en låda som jag har fyllt med kort och brev. Fina ord, citat, dikter och dagböcker. Man minns tillbaka på underbara tider. Fina minnen. Knasiga brev, hyss och galenskaper. Vänner kommer och vänner går. Tiderna förändras. 26år av mitt liv bara sprang iväg. Vad kommer här näst? Man kan blicka bakåt. Men inte se framåt. Man lär av misstag, och formas av händelser. Nån stans smyger sig en stolthet fram. Nån stans undrar man. "varför har jag behövt va med om allt som hänt" tills man inser att allt det har gjort att man är den man är idag. Och jag kan va stolt. Jag känner mig nöjd. Jag känner mig starkare. Även om jag känner saknad. Över mycke! Oro, och förtvivlan.. Så, Kan jag inte påverka nån ting. Jag kan bara va mig själv. Även om även det kan va svårt ibland..


Kommentarer
Postat av: Mallan

Älskar dig för den du är vännen<3
Saknar dig<3

Kramar i massor

Svar: And I Love You <3 kraaaaam
missthure.blogg.se

2012-12-14 @ 16:29:05
URL: http://maaliinjj.blogg.se
Postat av: svintoflickan

alltså fy vad jag är nära å tjura nu..
gråten i halsen.
kraaaam fina!!!!!!

Svar: sötis, det behöver du väl inte ha! Kram på dig <3
missthure.blogg.se

2012-12-15 @ 17:02:19
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: HannaLu

Klart du ska vara stolt över den du är och har blivit! Du är starkare än du tror, du är klok och vis. Framför allt har du ett hjärta av guld!! Räta på ryggen, gå ut i världen och säg här är JAG och jag är viktig och kommer klara allt jag tar mig för!!!

Puss o kram

Svar: söt du är vännen!!! Kram på dig <3
missthure.blogg.se

2012-12-16 @ 22:50:39
Postat av: Moster

Synd att det är så många mil emellan oss. Hade du varit här nu så skulle du få an Bamse kram

Svar: Åh va rar du är! Skickar över massor av kramar till dig! Hoppas verkligen vi ses snart <3 Kraaaaaam <3
missthure.blogg.se

2012-12-26 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0