Utmaningen för år 2013

Årets utmaning va ju 828kilometer på cykel.
Katrineholm - Vindeln på 9dagar
Vilket jag är så galet nöjd över.
 
Nu planeras redan nästa års utmaning.
2013års utmaning är En Tjejklassiker.

Tjejklassikern

 För att erövra Tjejklassikern ska du

  • åra skidor - Tjejvasan 30 km
  • cykla - Tjejvättern 100 km
  • simma - Vansbro Tjejsim 1 km
  • springa - Lidingö Tjejlopp 10 km

Jag, Hanna och Josefin har nu anmält oss till Tjejvasan.

Nu finns det ingen återvändo.

Anmält och betalt.Längtar redan dit.

Mitt mål är ju att slå Hanna på cykel
och Josefin på springningen,
(bara de blir ju en utmaning) hehe.. *ler*
Sen kan dom få vinna på skidor och simmning. ;)
(jag blir nog bara glad om jag tar mig från start till mål)
 
Nu är det dax att börja träna så jag får lite arm muskler också ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: HannaLu

Haha, blir ju inga problem för dig att slå mig på cykeln :-)
Det fixar du galant!! ;-)

Kramen

Svar: hehe, galant vet jag ej. jag får nog kämpa om jag ska lyckas med de ;)
Kram på dig <3
missthure.blogg.se

2012-08-12 @ 14:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0