10e April

1 blogginlägg
4 Telefonsamtal
32 sms
150 Grattisinlägg på Facebook

Ja, igår va ju då min födelsedag.
Det kändes inte som att jag fyllde år.
Men Det värmde oerhört mycke att få alla dessa medelanden,
av allt folk som påminnde mig om att de verkligen va min dag.

Blev jätte Glad när min kära moster ringde. :)
Sen även när en barndomskompis ringde,
 som jag inte träffat på över ett år.
Det värmde verkligen! <3

Jag jobba från 9:45-18.
Kan ju va de som gjorde att de inte kändes som en födelsedag.
Va som vilken dag som hellst..

Men sen när jag slutat jobba och kom hem
Så kom min kära mor hem till mig.
Vilket gjorde mig mycket glad. Verkligen jätte roligt.
Det betydde jätte mycke <3

Ja, då va man 26år nu då ;)
Tusen tack alla som förgyllde min dag
 med alla fina grattis medelanden.
Det värmer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0