VAB..

Jag har idag för första gången vart hemma för Vård av barn!
Det gör jag bra, men tanke på att jag själv inte har några barn. :p

Men Jag har ju världens goaste syskonbarn.
Klart moster ställer upp när sin lilla prinsessa är sjuk.

Alva har idag vart som ett plåster på mig.
Stackars liten.. jätte förkyld och 39graders feber.
Men det har ändå vart roligt och mysigt att va hemma hos henne.
Bara jag och Alva. <3





Min lilla älskling <3

Men måste säga en sak:
Att ha barn är verkligen ett heltidsjobb..!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack finaste syster för att du tog hand om Alva igår!!! I morse började hon direkt med att fråga efter Nanna! : ) Hihi ja inte ser hon så direkt pigg ut på korten, lilla gumman. inte lika hög feber idag men jätte hängig och hostar så otäckt hela tiden. Nu försöker jag att plugga medans Robert är med barnen. Älskar dig! Puss och kram

2011-09-29 @ 17:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0