kronisk-dag-trött

Konstigt.. Fast jag hade sovmorgon har jag idag vart jätte trött.
Först nu när jag slutat jobba som jag börjar piggna till igen.
Jag är ju då inte som alla andra.
Jag är kroniskt trött på dagarna. Pigg på kvällarna.. KONSTIGT!!

Va en arbetsterapeut som kom fram till mig och fråga.
"Har du haft en bra helg,
jag såg att du gäspade så gott så tänkte att du måste haft en riktigt bra helg"
Undra va hon tänkte på där?! :p

Helgen har vart bra med svaret på frågan va att jag nydligen gått upp från sängen.
10:15 trampa jag upp. Börja jobba kl 11.. ;)

När jag jobba i jönköping hade typ alla mina arbetskamrater katt.
Dom prata bara om sina katter. Jag tyckte dom va så töntiga.
Kan man inte prata om nått annat!?
Idag när jag själv har katt så förstår jag dom.
Det är ju ändå min lilla bebis.. Bjuder på några bilder..
Han är ju rätt tjock och go ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0