Duktiga jag ;)

Jobba 6-15. skulle slutat kl 14 idag.
Men blev sittandes med schemat så kom inte iväg när jag skulle!
Åkte sen och handla efter jobbet.
Ställde mig sen och laga mat, 2olika rätter som gav:
7 matlådor med biff teriyaki. och 7 matlåder lasagne. DUKTIGT =)
Imorgon ska jag nog steka lite pannkakor. Är just nu riktigt sugen på de ;)
Tog ut lasagnen från ugnen 15min innan jag skulle åka till fotbollsträningen.

Nu är laget uttaget.
(jag va nervös hela träningen, en känsla av att jag inte skulle få va med)
Vi har ju sååå sjukt många bra spelare i vårt lag!
Men jag fick va med, *me happy* men ändå ledsen i hjärtat..
tycker ju synd om dom som inte får va med och spela sista matchen.
Inte roligt att känna besvikelse! Verkligen ingen rolig känsla.. :S

Sista matchen är alltså på söndag.
vinner vi den är vi helt obesegrade =)

Matchkallelse:

Följande spelare är kallade:Valla IF - Hargs BK 2
Datum: 2 Oktober 15:00
Samling: 13:45

Alec
Carro
Dessan
Elisabet
Emma
Frida G
Frida L
Frida S
Hanna L
Hanna T
Irina
Lili
Madde
Matilda
Mallan
Olivia


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt för dig att du fick vara med och spela eran sista match! Hoppas nu bara inga baciller hoppat över till dig från Alva så du blir sjuk! Kram kram gumman <3

2011-09-30 @ 10:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0