Vardagslyx!

Idag på jobbet prata Anna om att hon skulle bjuda några på mat på Torsdag.
"va kan man då bjuda på."?
Jag sa då till henne att:
"Du får inte bjuda på porterstek, För de måste du göra till mig nån gång" ;)
(Hon gör den sååå sjukt bra.. sååå sjukt gott..)

Tog inte många minuter förr än hon fråga
"va gör du idag?"
Jag mena ju inte idag ju! Men Hon blev själv riktigt sugen.

Så efter Jobbet åkte jag och träna med Mallan och Dessan,.
Där efter Åkte vi till Anna.
Så bjöd hon oss på porterstek. Vilket lyx en måndag som denna.
*me like* <3



Tusen tack till Anna För gudomligt god mat och för en utsökt kladdkaka..

(jag klara inte mer.. 2veckor utan godis och sötsaker.. Men nu kan jag inte va utan längre)

Får följa Annas visa ord.
"imorgon kan du va död. förstå va mycke gott du går miste om"
Så nu har jag bestämt mig för att äta de jag känner för.. ;)
Ingen förbud..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0