Tankeställare..


Bilden är tagen i Maj 2009..

Har ikväll träffat dessa Tösen + några till...
Det va trevligt.. <3

Det Har hänt mycke... saker som inte är som förut...


Men fick mig en fin tankeställare nu ikväll
 då helt otippat en person kommer fram till mig och säger.

"Ni är ju helsköna, Du ska va glad att du har dom här vännerna!
Va rädd om dom".....
..................................................................
................................................
...........................!!!? <3<3<3

Vänner växer ju inte precis på träd.
Man har många kompisar med få vänner!
Det är vännerna som man ska håller extra hårt om <3


Kommentarer
Postat av: mallan

Tack för ikväll min fina vän<3

Du ska veta att du betyder massor för mig oavsett om inte ses elr hörs allt för ofta<3<3

Kommer alltid finnas här oavsett vad<3



Pusskram o godnatt vännen min<3<3

2011-10-16 @ 03:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0