Min helg...

I Fredags fick jag ett Sms.
"Hej Hanna :-) Vad ska du göra ikväll?
Jag och Mallan tänkte bara tat lugnt.. vill du joina oss :-)?
Vore trevligt. Puss"

Ett sms Från Irina.. Jag va tvungen att läsa de några ggr.. läste jag rätt?
Ira och Mallan ska ha en mys kväll.. Har nog aldrig hänt förut..
Vissa vänner blir de inte att man träffar utan att andra är med..
Som i detta all.. Mallan träffar jag nog bara när Anna är med..

Så en myskväll med bara mallan och Ira har aldrig hänt förut..
Måste säga att de va en jätte mysig kväll!! Riktigt Bra initiativ!! :)
Måste absolut göras om!! <3

På Lördagen Får jag sms Från kusinen min.
Han va då hemma hos Lillebror min.
Så då blev de myskväll med Andreas, Gabriel och Stefan..
Trevligt, trevligt!!


Kusin och Bror


Nu idag söndag har jag haft besök Av Lu,
som kom förbi och drack lite kaffe.
Mycke trevligt!!

En lugn och Bra helg :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar haft en riktigt härlig helg fina syster! Roligt att Mallan och Ira hörde av sig då så du fick mysa med dom : ) Puss och kram!

2011-10-23 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0