JAA! OBESEGRADE, INGEN POÄNGFÖRLUST!



Jag kan idag konstatera att 2011 har verkligen vart Valla IF:s år!
Herrarna vann sin serie 18 matcher 15 vinster och 3 oavgjorda!

Vi Damer har spelat 12 och vunnit 12.
(igentligen har vi spelat 14 och vunnit 14 men 2lag drog sig ur)

Vi är de enda damlaget i hela Sverige som inte har en enda poängförlust!!!
Valla Dam helt enkelt BÄST!!!

Känns hur stort som hellst, och de får jag va med om!!
Känns riktigt Gött!!!

Det är inte bara mina lagkamrater.
jag har fått underbara vänner i laget också.

jag är väldigt NÖJD, GLAD och TACKSAM!

Jag är också väldigt glad att syster och Svägerskan
med barn kom ut och titta. Underbart när man hör barnen "heja Hanna"
Samtidigt som man känner "oh nej, jätte mycke folk hörde detta".
Prestationsångest.. :p

Men det gick ju bra endå..  ;)


VALLA IF DAMLAG KAN SERIEN VI VANN 2011




GLÄDJE!!!!!


VALLA IF DAM, SEGER!!!! GRYMT BRA BRUDAR, TRÄNARE, LAGLEDARE,
sist men inte minst. HEJAR KLACKEN!!! Våra underbara SUPORTRAR!!!
GÖTT!!! :) VI GJORDE DE!! VI VANN HELA SKITEN! 4an nästa år :)

Detta firadet med Pizza efter matchen!





SÄGER BARA, UNDERBART!!! <3

Avsluta min söndag Hemma hos Frida G.
Godis, cola och film. En bra söndag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0