Britney Spears...

Igår va jag med om nått riktigt coolt!
Följde med Sara och Vera upp till Stockholm.
Där vi träffa Märta och Sebastian.

Vi Börja med En lunch på "Muggen".. Där vi satt ett bra tag och små prata.
Det va riktigt mysigt.


Sara, Vera, Märta..

Där efter åkte Vera iväg med Tunnelbanan för att hämta sin systerdotter Alice.
så jag, sara och Märta tog då en promenad. 
Det blev en Riktigt mysig promenadväg hem till Märta och Sebastian.


Jag tror jag har bättre kondition en dessa töser :p
Dom va rätt trötta efter backen :p hihi...






Nu till de tuffaste av allt.. Märta fixa in oss På Britney konserten. 
Nice med sånna kontakter måste jag säga.. ;)

Nu är vi på G...

Tunnelbanan.. Mot Globen.. :)


Nu kommer de absolut roligaste..
När vi kommer fram till Globen får vi gå runt hela skiten och in vip ingången..
Där möts vi upp av en bodyguard och Britneys Pappa.
Märta går ju först in och pratar lite med dom.
 sen hämtar hon oss.. och då fick vi skaka tass med pappan.
Han verka hur go som hellst ju!!
"hello, nice to meet you" ..

Där efter när han hälsat på alla fick vi följa med liv vakten,
en väg under läcktaren. (pappan följde efter)
så visade han väg till mitten av globen där alla ljud och ljusteckniker satt..
så där bakom dom stod de uppställt massor av stolar. Bara till oss..
Såå grymt!! Satt hur bra som helst!
Så fick vi värsta vip kostet att ha runt halsen så vi kunde gå in och ut..


Märta och Sebastian med Pappan och Vakten..



Britneys pappa kom och satte sig bakom oss två ggr och prata med mästa.
Så fixa han så Alice och Vera fick komma upp på Scenen när idolerna skulle upp där.
Så Vera och Alice hoppas och stuttsa i slutet på scenen med Britney och idolerna..

Sååå coolt!!
Jag hade Aldrig gjort de.. men As kul att dom gjorde de :)
Roligt för lilla Alice.. Hon va såå Nöjd..
 va uppe på scen med sin idol + idolerna 2011.. Grymt!!! ;)

Nått födband..

Nån, kommer inte ihåg vem :p





Måste säga att Briteny va grym!
Vilken show hon gjorde. Det va as bra!!

Pappan Sa även hejdå.
La handen på min rygg..
Guuud, vilken gyllene hand jag har nu..
Ta på min hand, jag har hälsat på pappan 2ggr.
Haha.. ;)



Utanför sen stod alla sverige idoler 2011 och vänta..


På väg till bilen hade dom stängt av vid ett bygge som vi va tvungna att passera.
Orka gå runt hela skiten. Så vi hoppa över staketet. Va bara att klättra lite. ;)
Vi alla såg ut som små apor... Roligt var de... ;)

Måste säga att jag haft en oförglömlig dag..
Jag är hel nöjd. sååå coolt... sååå Grymt!!
"once in a lifetime"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0