Underbar helg!

De här har verkligen vart en behövlig och uppskattad helg.
Jag har haft så grymt roligt!
En helg Tillsammans med Hanna LU, Carro och Cicci.

På Fredagen blev de God mat, Gott att dricka, sing-star och Harrys.
Men dessa underbara töser som verkligen förgyllt min helg!




Björn Rosenström va på harrys.
Har aldrig sett så mycke folk där inne..
Det va packat..
jag lyssna på 2-3 låtar sen orka jag inte trängas med folket mer.
Så vi intog ett annat dansgolv där man kunde röra sig lite bättre.
vicka på dom stela höfterna till gamla goingar ;)
nice..




En mycket rolig helg.
Har sovit hos Hanna Lu hela helgen.
Hon har en mycket skön soffa ;)
Det är lixom mysigt på nått sätt att sova borta.
Ligga och surra lite innan man somnar.
Vakna upp och man vet att man inte är ensam.
Sällskap vid frukostbordet. Ah.. inte fel alls..

inatt sov även cicci kvar.
Så igår blev de pizza, promenad, mys, Så mycke bättre och Plump.
Hahaha..
 Spela plump med cicci och Hanna kan inte göra nå mer än att skratta.
En "korkad" Hanna och En cicci som inte förstår att hanna vill ha sex.
(Får födtydliga att de handlar om 6stick) :p
Hur kunde hanna veta innan att hon skulle få sex!? (stick)
Ciccis gåta :p

Idag efter en frukosten Med Cicci och Hanna Åkte jag och hämta upp pappa.
Så åkte vi ut till Sara och Robert där även micke och Josefin va.
Så fick gosa med mina syskonbarn <3






<3<3<3<3<3<3<3

Efter en mysig em med familjen åkte jag tillbaka till Hanna.
Så åt vi mat och satt och surra massor.
är så glad att jag har en sån fin vän! <3

Det här har helt klart vart en underbar helg! <3



Kommentarer
Postat av: Sara

Såååå mysigt att du och Far kom ut och hälsade på igår! Vi får fösöka bli lite bättre på att ses nu, går alldeles för lång tid imellan. idag är det plugg, tis och ons jobb i eskilstuna. Hoppas du får en bra dag! Love, puss och kram

2011-11-07 @ 11:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0