åh..måndag igen...

Jaha, då va de måndag igen och som vanligt går helgen på tooook för fort.
Men de sägs ju att "det går fort när man har roligt."
Och vist har jag haft de bra. Ska absolut inte klaga.

Va ju då ledig I Fredags.
Så dagen börja med en Frukost tillsammans Med Bästa Lu.
åkte sen iväg och Hälsa På ullis,
Va riktigt roligt att träffa henne. Grymt länge sen sist.
Åkte där efter och Plaska lite i badhuset med
Dessan, Mallan, Anna och Markus.
Efter Badet följde jag med Anna hem,
käka Pizza och kolla på film. :) 
Tycker att jag hann med mycke på min lediga dag ;)

I lördags spela jag fotbolls Cup i Norrköping.
Vill nog knappt komentera nått om fotbollen.
Pinsamt dåligt... Men gör de ialla fall :p

1:a va mot Borén förlora med 3-0 ett div 2lag.. grymt duktiga.
2:a matchen va mot Smedby 0-0
3:e mot Lindö vill jag bara glömma.. pinsamt.. 7-1
Haha Ira gjorde 2 självmål i den matchen.. hihi.. :p
4:e va mot norrköping City. Vår tränares dotter spelar där.
Måste säga att de va den roligaste matchen. Det sluta 3-1. 

Vi kom 4a av 5 lag.. inte sist iaf..
tror de va lite nyttigt för oss att förlora lite ;)
Men det är nu jag känner mig gamal. Inte samma speed.
och de va ju bara små töser vi mötte. Små ettriga saker..
Bara inse att man inte är så snabb som man vill va.. :p

vi var ett trött lag :p hehe...





Jag, Anna, Dessan, alec, Mallan och Ira stanna sen kvar I norrköping
och gick på Bio. Kolla på "breaking down."



Absolut sevärd.

Söndag jobba jag hela dagen.
Va då iväg med Pappa och 5 till och Skura Golv på en vårdcentral i Gnesta..
Kul att få jobba ihop med pappsen ;)

Avsluta Söndagen med en filmkväll med trevligt sällskap.
Jag är nöjd med min helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0