ler..

"Ett leende säger mer än tusen ord"

Idag är en dag jag inte kan sluta le..
En dag som jag kommer på mig själv att jag går runt
  och bara små myser ;)

Jag har haft en riktigt bra arbetsdag.
och tack vare mitt leende och min flirtiga sociala charm
 lyckades jag fixa till så att jag och paula fick tårta..
Det lönar sig att gå och små le och va lite social ibland ;)

men det bästa av allt..
En man kommer förbi, tittar på mig och säger
"Du bara ler hela tiden, du har ett riktigt fint leende, mysigt"

Haha.. jag dör.. vadå mysigt?
men dör nog mest för jag kände hur tomatlik i ansiktet jag blev..
hehe ;) *ler*

Fick även en fråga idag om va de bästa med mitt jobb är..?
Det är lite tragiskt att jag inte kunde svara..
De enda jag kom på just då i den stunden va "Den sociala biten" ;)
Små pratet medans man står och puttsar.. Resultatet av ett fint rum..
och mina 4höjdpunkter.. ;)

Ibland, som en sån här dag gillar jag mitt arbete.. haha *ler*

En sak till som är lite rolig är frågan om ålder.
För nån månad sen fick jag höra att jag va 19. (inte nöjd)
Men här om dagen fick jag höra 30. (Inte okej)
Jag vet faktiskt inte vilken jag ska va mest nöjd med!? :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0