Allvarliga jag...?

Ajdå, är de så illa?
Min jobbarkompis såg ett kort på mig när jag skrattar. Hon fråga då:
"varför får aldrig vi se dig så där på jobbet.."
Undra om jag ser lika grinig och sur ut som jag känner mig? Känner mig som en riktig bitch.. Inte mycke som känns roligt. Räcker med att nån öppnar munnen så blir jag grinig. Jag skulle verkligen behöva semester eller Bara åka iväg.. Lite miljöombyte. Kanske blir jag lite gladare då ;)

3 timmar kvar sen tar jag helg! känns sjuuuukt skönt!!!


Kommentarer
Postat av: Lu

Men snart ska vi ju ta en liten semester lilla gummsan!!! Då ska vi flumma gärnet :-)

Längtar massor!!!



Puss o kram

2011-11-17 @ 19:07:11
Postat av: missthure (Jag)

Ja Hanna, Snart åker vi. :)

Det ska bli jätte roligt. Jag längtar massor också!! <3

2011-11-17 @ 23:39:52
Postat av: Sara

Nu blir jag nyfiken, vart ska ni åka brudar????

Kraaaaam!

2011-11-18 @ 10:16:52
Postat av: Missthure (jag)

Sara: vi ska ta en tripp till Ullared ;)

2011-11-18 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0