11-11-11

Äntligen fredag! Inte vilken fredag som helst.
idag är de vist den 11/11-2011.
Bara massor av elvor.. ;)

Jag är glad att veckan gick så pass fort att de nu redan är helg.
Känslan att bara får va ledig.
Känner på mig att de kommer bli en bra helg!

Imorgon ska jag börja med Att skjutsa Lu till Vingåker.
Sen ska jag va barnvakt åt min lilla prinsessa.
Ska bli mysigt bara hon och Jag. <3
på kvällen blir de Fest hos Anna. :)

på söndag ska jag ju då träffa Familjen.
Det är ju då fars-dag. Men också 2års-kalas :)
min mellanprins fyller år.. Tänk va tiden går fort.. 


Mellanprinsen och Hajja           Nanna och Prinsessan
"kärt barn" Har många namn ;)

Jag är:
 STOLT MOSTER/FASTER
till 4 älskade barn.
LIAM, ALVA, THEO och TIM 
och får nu avslöja att ett 5e är påväg <3



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

fin moster du är.

hoppas allt är bra<3

kramis

2011-11-12 @ 14:43:52
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0