Tisdag 31a maj



Bandaget är nu borttaget..
Sakta men säkert tar jag mig framåt..

Det är en underbart fin dag. varmt och skönt.
Jag är sjukt tränings sugen..
Men kommer snällt få stå brevid och titta på.. :S
Vilken tur att jag har en stor godispåse här hemma,
som jag kan ta med mig och smaska lite på ;)

Lotus är jätte glad att jag har öppnat balkong dörren.
Han har legat där ute hela dagen.
Tror han tycker det är riktigt skönt!! =)

Tror inte jag skulle säga detta men är även jobb-sugen..
Nog för jag blir så rastlös av att bara va här hemma..
Får lite dåligt samvete av att bara sitta här medans dom andra jobbar och sliter.
Men dom ville inte ha mig där i morgon heller :S
och på torsdag är vi lediga!! så på fredag får jag jobba igen..

Ska ha 4veckors semester i sommar..
Börjar redan fundera på hur jag ska klara av detta?
Tur att jag åker bort första veckan ;)
Men, blir nog en annan känsla då man vet att man faktiskt får va ledig!! =)

Nu ska jag avnjuta en eftermiddagskaffe ute på balkongen
sen titta på när brudarna svettas :p

Hej hopp// Hanna


Kommentarer
Postat av: Sara

Börjar fundera på om du inte slog i huvet också, är du inte riktigt klok.... saknar jobbet??? Jag skulle gärna och utan några som helst problem kunna vara borta från jobbet jämt!!! : ) Ska försöka plugga lite nu, men segt går det och så har jag fastnat i uppgiften. Puss puss finaste syster!

2011-05-31 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0