Söndag 29e maj

Helgen går på toook för fort..

Tror jag tog igen all förlorad sömn idag.
Vakna och kolla på klockan. 13.40.
OJ.. Va nog dax att kliva upp ur sängen :p

Ligger nu med min stackars lilla fot i högläge.
Dunkar, värker, kokar.. Det gör sjukt ont..
Envis som jag är så tramar jag på fast de känns som en kniv skär in..

Klantiga mig.. Match idag mot stigtomta.
Vann för övrigt med 8-1.
Sköt ett skott mot mål. tappa banansen och trampa snett..
Det bara small mitt i foten..
Alla trode de va mitt knä.. men icke.
Allt jag tänkte på va att resa på mig.. men det gick inte.
Dessan sprang fram.
"Vad hände, är det knät.. Andas, ta de lungt, ligg stilla"
men jag ville bara resa på mig,
men det gick inte kunde inte stödja på foten..
Så till och med dommaren as åt mig att ligga stilla till tränaren kom..

Men tillslut kom foten igång igen..
trampa runt lite. gjorde ont.. men ville ju spela..
spruta lite kallt vatten.. trava runt..
gjorde nytt inhopp i andra halvlek..
gick sådär måste jag säga..

Jag börjar bli gammal.. nu alla krämper kommer :p
(måste ju ha nått att skylla på) :p

foten har nu stelnat till. Kan knappt böja upp den..
dumma fot.. klantiga jag...
Känns nog bättre i morgon =)
Liten fin stukning bara..

bjuder på lite bilder..













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0