Mina underbara vänner!!

Jag kan nog va världens mest nyfiknaste person..
och under en mycket lång tid Har Anna smusslat på jobbet.
Haft massor hemligheter för sig.
Skickat iväg massor av Sms som jag inte får veta nått om..
Pratat massor mad tauta och paula. Det har skrattats och fnissats.

Så idag fick jag order om att ta mig till sultans till halv 7 för en fika.
Där mina underbara vänner va samlade! <3
(riktigt mysigt och roligt att alla va samlade samtidigt, dock inte syster min)



Dom missa bara en liten detalj.. jag fyllde ju år den 10e April :p
Men här är den försenade presenten jag ska få uppleva..
(känns ju grymt bra att mina närmaste vänner vill döda mig + syster min)



Jag är livrädd.. är ju både flygrädd och höjdräd.
En mycket bra kombination när man ska göra nått sånt här...
Men tror de ändå kommer va en grymt härlig upplevelse..
Verkligen blandade känslor!!
Kanske blir botat för mina rädslor efter de här ;)
Ner kommer man ju alltid ;)

Tack snälla ni!
Nu får jag boka ett datum och hoppas på att ni alla kan följa med =)

Lägger in ett litet klipp också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0