Lotus 1år

Tiden går så fort..
kan inte fatta att min lilla kille redan är ett år!!

Minns så väl än idag när jag åkte och hämtade honom.
Det va jag och Dessan som åkte till vingåker.
När jag såg honom va de lixom inget snack. klart jag skulle ha honom.
Men kan ju inte säga att de just då va så genomtänkt.
Pratade med ägaren på tisdagen och sen typ på torsdagen hade jag en katt..
Det gick fort.. En riktig impuls grej. Men har inte ångrat en dag..
Han bodde hos mig dom första 2-3 nätterna sen Skulle jag iväg till sundsvall.
Men då tog kära Lu hand om honom.
Så han hade de riktigt lyxigt den första tiden.. 

Han var dock namnlös väldigt länge..
Men det blev tillslut en Lotus..

Mitt lilla hjärta <3



Han va så liten min lilla bebis <3



Grattis Lotus 1år
(bara för man nu är en stor kille får man inte ligga på bänken) :p






<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: HannaLu

Nä men happy birthday Lotus lilla! hoppas du hade en underbar dag :) hi hi

2011-06-01 @ 12:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0