Reklamblad

Jag vet nu att jag ALDRIG ska jobba på posten!!
All respekt för brevbärare!!
Vilket skitjobb..

Efter jobbet sprang jag och Alec runt i regnet och dela ut reklamblad på öster.
Sen kom Dessan när hon slutat jobba, så fortsatte vi tillsammans..
Vi har typ hälften kvar av de vi ska dela ut.
Så kl 8 i morgon ska vi fortsätta..
Ingen sovmorgon här inte :S
 "Men va gör man inte för sitt fotbollslag"

Vet nu att jag ALDRIG kommer ställa upp på nått sånt här igen!!

Men fick alla fall en bra avslutning på denna fredag!
Fick besök av Hanna och Carro ikväll..
Satte igång El-grillen.. =)

Som alltid när vi ses så blev de en mycket trevlig och mysig kväll <3

Har nu världens gosigaste kisse på magen..
Ska nog förflytta oss in till sängen nu..
SOV GOTT!! // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0