En ganska vanlig tisdag!

Dagen började med att jag testade hur vass min osthyvel var..
Dumt att hyvla tummen. aj,aj,aj.. :S

Jobbat hela dagen.
Stackars Anna håller på att bli sjuk. så idag va de synd om henne..
Krya på dig. <3

Va på en grymt rolig fotbollsträning idag.
Kändes bra. jag tycker de va roligt. =)
Känner mig dock lite smått hängig nu. Börjar få ont i halsen. :S
Hade de även innan träningen. men ville ju så gärna träna..
Få hoppas de känns bättre i morgon.

Skulle ha åkt fyrhjuling med sara i morgon.
men stackars liam har fått magsjuka :S
Så i stället kommer jag träffa Dessan och Anna i morgon.
Vi ska kolla på resa.
Jag som inte gillar att flyga ska följa med töserna till utriket i sommar. =)
Tror de blir riktigt nice =)

Nä, sova kanske.. Hej hopp // Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0