Vecka 10

Då va första matlagningsveckan över.
Kan säga att jag har aldrig haft så god mat i min matlåda,
som jag haft den här veckan!

Allt ifrån kyckling gryta till Lax och sen pasta med kasslersås. =)
Ser fram emot nästa vecka.. ;)


I fredags blev jag ägare till en Volvo s40 =)
Har nämligen köpt min Mors bil..



Så på fredagskvällen blev de en spontan tripp till Norrköping tillsammans med:
Dessan, Frida och Carro. Mycket trevligt!  Vi käka lite mat på O´learys.
smaka bra!

Igår (lördag) blev de en tripp ner till Jönköping.
Frida skulle hämta hem sin bil..



När vi kom hem till k-town igen tog vi en liten uppfriskande promenad borta på norr.
Riktigt skönt efter att ha suttit i en bil ett par timmar.
gick sen hem till Mallan.
(Mycke mat har de blivit den här veckan.)
Mallan, Stoffe och Anna laga i ordning "fredagsfilen" och bjöd på.
Mycket gott!!

Här är receptet!
Riven ost
1 lök
färska champinjoner
1 fläskfile
3dl grädde
1 buljongtärning
1 creme bonjour taco
1 creme bonjour grekisk vitlök

Det va en mycket trevlig kväll..
Kolla på melodifestivalen. Anna dreglade varje gång hon såg Erik Saade:p
Dessan hoppa högt varje gång Mallans fågel kom flaxande. hihi :p



kvällen avslutades med en film "oceans"
Verkligen se värd. As snyggt gjord!
Dock somna jag efter 30 min. :p
Så jag får låna den och se den igen ;)



Idag (söndag)
Dagen började med ett träningspass på gymmet tillsammans med Dessan.
Gick sen till backavallen.
ksk spela mot Gropptorp. Kolla på första halvleken
sen kom Sara och hämta mig.
Följde med henne och barnen till norrköping.






Kommentarer
Postat av: Sara

Mmmmm det blev ju verkligen ett toppen kort du satte in på mig! : )

2011-03-16 @ 08:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0