Nojja...

Jag har fått nojja på 2 saker.

Det första är:



Dom senaste 2 veckorna har jag ätit en kexchoklad om dagen. 
och det är på varje fikarast på jobbet.
Det har lixom blivit min höjdpunkt nr 3.. jätte gott =)

Det andra saken är när jag kommer hem.
Slår mig ner i soffan.. jag riktigt njuter och kan inte låta bli...



Potatis skruvar.. Det är ju bara så sjukt gott..
Förstår igentligen inte varför jag tycker de?
Smakar ju igentligen inte så jätte mycke..
 Men blivit helt nojig på dom..

och Vad händer?
  Dom tar ju slut, och nu! För nån timme sen.
jorden höll ju på att gå under då..
så jag va ju tvungen att ringa till Andreas,
så vi kunde åka till affären så jag kunde köpa nya skruvar.. hehe :p
Beroendeframkallande? tveksamt..
nog mest att jag måste ha nått att tugga på :p

Nått annat som jag levt på en hel vecka är spagetti och köttfärssås..
Älskar spagetti och köttfärssås..
 Verkligen nått jag skulle kunna leva på nu ett tag..

Det är konstigt igentligen hur saker och ting förändras..
När jag bodde e jönköping levde jag på tutti frutti.. (tablett askarna)
Nu äter jag typ aldrig de..
På jobbet hade jag alltid förr en ahlgrens bilpåse..
Eller Haribo nappar
(nu va de mycket länge sen)

Kanske är de så att man föräter sig på saker?
De sägs ju att variation är nyttigt.. hehe :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0