Helgen gå på toook för fort!

Helgen har jag tillbringat med underbara vänner! <3

Lördagen tillsammans med Hanna Lu.
Blev en liten spelkväll.. Helt sjukt va jag äger.. !!
Har nog aldrig spelat så bra.. :p 
Får nog va lite snäll och låta henne vinna nästa gång..
 Men om jag tänker efter, så va de ju de jag va nu!  (snäll alltså)
Med andra ord förlora jag (lät ju henne vinna..)
Hon hade inte haft en chans annars.. hihi.. :p

Söndagen blev en härlig solig promenad tillsammans med:
Dessan, Anna, Gunnar och Pillan.
Sen blev de lunch tillsammans på "Coffe & Launge"
Blev en kycklingsallad och en morotskaka ;)

Kvällen tillbringades hemma hos pillan!
Mycket trevligt!



Anna och Mallan


Kommentarer
Postat av: Sara

Ni verkar ha så roligt tillsammans, du har så fina vänner! Dina egna "sex and the city" vänner! hihih

Love love love

2011-03-10 @ 08:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0