De senaste,...

I torsdags va jag iväg och körde den sista fys-pass träningen med Benke.
Det blev Boxning tillsammans med herrlaget som sen avslutades med lite mat
nere i klubbhuset. "En Liten avtackning."

Vaknade på fredagsmorgonen med As ont i halsen.. :S
och stel i nacken..
men, Det sägs ju att man ska träna bort träningsvärken.
Kan nog säga att jag gjorde de till en viss del.
När jag kom till jobbet på fredagsmorgonen insåg jag att jag inte hade nå
kort och nycklar med mig. så det va bara att springa hem igen och springa tillbaka.
(halsen kändes ju inte bättre av de)
Hade massor att göra så känns som jag sprang fram hela dagen.
Va helt slut när jag kom hem från jobbet..
Men inte fick jag vila då inte. Min kusin kom till mig under dagen.
så hon låg där hemma på soffan när jag kom hem.
jag börja knapra i mig lite ipren så Kände mig mycke piggare på kvällen.
kusin min ska då va hos mig hela helgen.
så på kvällen gled vi över till micke och josefin och titta lite på let´s dance
micke spela in "så ska de låta" så vi titta lite på de också.

Jag hjälpte josefin lite med maten. De bjöds på varm smörgåstårta.
AS GOTT!!! fusk starta lite med påskmusten också.. =)



Josefin och hennes lilla fotboll.. väntar på att h*n ska komma snart!!
Det va en mycket trevlig kväll. VA på tooook för länge sen sist!

Vaknade igen på lörsagsmorgonen med tokont i halsen
och jätte stel och ont i vänstra delen av nacken.
Fått nån form av nackspärr..? nått har iaf hänt. Vet inte om de kommer från boxningen?
Jag kan kolla åt höger men svårt åt vänster. det knäpper och knakar...
Knapra lite mer ipren.
sen fram åt eftermiddagen kände jag mig piggare igen.
Fint förkyld bara..
så på kvällen åkte jag och Elin hem till sara och Robert.



Robert och Erik skulle laga mat. Dom har italenskt tema på sin matlagning.
Dom åker nämligen till italien om 6 veckor.
Dom har typ en dag varje helg som dom lagar mat tillsammans.
Testar på nya saker..
3-rätters. Dom är jätte duktiga. smakade mycket bra!!



Förrätten: nån fylld tomat.



Varmrätten: Pasta med tomatsås och nått rullat kött..
Men oj så gott de va. kötten bara smälte i munnen..



efterrätten va nån mascarpone med jordgubbar.
En vuxenrätt ;) tydligen likör och gojjs i.. :p
men den va god.

Så medans Grabbarna lagade all mat så Heja jag, sara och Elin på Team Gabriel
I körslaget. fick sms från carre som va på plats. Så roligt att se både henne och viccan.
Hon skrev: "det är så roligt så jag dör" hehe.. jo dom verka ju ha roligt. =)
Måste säga att team Gabriel ägde.. helt klart bäst!!

Idag hade vi vår första träningsmatch.
Vi förlora med 3-2.
Med facit i hand borde jag inte vart med..
Men hade inte hjärta att säga ifrån då vi bara va 13 spelare med mig. 
startar dagen med ipren, nacken och ner mot skuldebladet värker fint.
Larsson fråga om jag inte funderat på att gå till en massör..
hon tyckte vist jag va lite stel :p (har jag ju aldrig hört förut)

sitter nu i soffan med min skruvpåse. ;)
Elin kollar på Avatar..
Själv ska jag nu vila lite medans hon ser film! :p

Hej hopp// Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0