29e mars

Jag lever på Alvedon och Voltaren.
Alvedon för att jag är fint förkyld och känner mig lite smått febrig.
Voltaren för min nacke/axel.. har fint ont.. :S

För några dagar sen va de ljust ute när jag gick till jobbet kl 6 på morgonen.
Nu va de mörkt igen, och va händer.. det snöa ju idag också..
Bitter? Absolut inte..

För de här är ändå en riktigt bra dag!
Är idag grymt stolt Faster till en liten Tim <3

Grattis till min kära bror och svägerska.
och till Theo som blivit storebror =)

Idag va de ju då min tur att laga mat. brudarna kom hit vid 5.
Idag bjöds de på Grekisk pytt i panna.. Riktigt gott om jag får säga de själv.
Lite för mycke vitlökssmak bara. annars helt okej ;)
Slängde ihopp en morotskaka igår kväll också.. MUMS!!!

'



vill ni veta och läsa mer om vårt matlagande.
Gå då in på:

http://matbrudar.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0