Söndagen den 12e juni

Trampa upp från sängen vid 12.
30min senare ringer pappa och fråga va jag gjorde.
Han hade då satt igång grillen.
"tänkte att du kunde komma hem och äta lite"
Grillat tackar man ju inte nej till.. Grymt gott!
(trot eller ej men jag tog faktiskt cykeln bort till pappa,
 så nu känner jag mig duktig) hehe ;)

Det va jag och Andreas som va hemma och åt.
Sen fick dom för sig att vi skulle ha glass också.
Andreas ville åka till nån sjö och äta glass..
Så de hela sluta med en tripp till hjälmargården.
Mycket trevligt och mysigt!



Efter hjälmargården åkte jag ut till valla för att titta på när mitt kära lag
spela match mot kaik..

Man kan nog säga att valla var överlägsna då slutresultatet blev 18-0
Det gör dom bra!! =)

Bjuder på lite bilder från matchen!














Valla IF - Katrineholms AIK     
18-0


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mysigt att vara hemma hos pappsen och grilla, mumms... och sen hjälmargården på det : ) Nästa gång vill jag vara med! Kram finaste!

2011-06-12 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0