Lagfest på ip..

Igår följde jag med och titta på när valla spela borta mot nyköping.
En mycket jämn första halvlek. (0-0)
Men sen i andra halvlek lossna de ordentligt för dom.
Dom spela då som ett riktigt lag ska spela! Grymt roligt att se!
Vilken match, vilket lag.. Vilken hejjar klack ;)
 Alla spelare kämpade och slet i värmen.
Dom verkligen visade att vi var de bättre laget!
Dom är såå sjukt duktiga. Helt enkelt BÄST!!
Matchen slutade 3-0 till oss.. Vi vann vår 5e raka seger..
(igentligen 6e men flen har dragit sig ur så vi förloda dom poängen)
Så stolt att va en valla-spelare!!
(Denna match fick jag snällt sitta brevid och hejja,
 Vilket inte gjorde så mycke,
Men oj va sugen man blir att spela när man sitter brevid)

Segern firades med en lagfest ute i valla på ip.
Det tycker jag hela laget klart va värda! =)
Man kan säga att just den här lagfesten kom vi extra nära varandra.
Tack vare en lek som jossan körde igång.. ;)

Bjuder på lite bilder från kvällen.. =)























Avslutade med en sväng inne på statt.
För min del var det en mycket lugn kväll/natt..

Det va roligt att ha en kväll man bara umgås.
Ät och drick gott..
Måste göras om snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0