Lördag!!

Jag har ju blivit som en pensionär.
Igår på min lediga dag va jag uppe redan kl 8.
Sara höll på att ramla av stolen när jag ringde till henne.. :p 
hehe.. måste ju chocka nån gång *ler*
Idag trampa jag upp 8:30... tittar ut genom fönstret
Solen skiner som aldrig förr..
Ser grymt härligt ut ute.. men va händer..?
Det är tydligen bara en synvilla..
Fick reda på att de är -20grader ute.. burrr.. Det är ju inte skönt ju!!!
Tur att jag sitter inne i värmen och bara ser ut genom fönstret. =)

Så vad gör man när typ alla vänner jobbar,
 en är i Göteborg och 2st åker till utriket..
Jo, man väcker sin lillebror.. Är nämligen rastlös till max...
Så nu Sitter jag och väntar på att Andreas ska vakna till..
Han ska nämligen följa med mig till örebro.. Där vi mest ska fördriva lite tid.
Spana in ikea och lite inne på marieberg.
och självklart måste jag ju titta in och säga HEJ,
Till Hanna och Rasmus.. =)

Har nu fröken C på Msn som kanske joina oss?
Vilket inte är helt klart än...?
Men självklart skulle de va Mycket roligt!

Tror de kommer bli en mycket bra lördag! =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du bloggar igen syster! : )

Ja det hör ju inte till vanligheten att du är uppe så tidigt om du är ledig : )

Kram kram gumman.

Ses i morgon pigga och glada... underbara Måndag med vårat roliga jobb : )......eh NOT!

Men roligt att träffa dig! : )

Kraaaaaam!

2011-02-20 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0